Monday, June 29, 2009

kEnot taHan joR

OMG!!! 日日都要做tutorial...日做夜做都做唔完!!! 顶唔顺咗啦!!!
尤其是系ITL ( international trade law) assignmet!!! 有心想做,但系又唔知要向边度落手...
嗰个先生教书,我都唔知他系度讲么!!! 劲惨!!!!!
他话他概objective系要我地明白...而我就根本都唔明白.....顶!!!!
所以我就日日facebook啰.. 搞埋啲無哩头概测试.. 极无聊,又白痴....
我都觉得我自己好可怜!!!! 但系我又向度写blog.... haihzzz.....
無人可以打救我,只有我可以打救我自己!!!!

1 comment:

  1. 我都想有人打救我!!
    神啊!救救我吧
    hohoho

    ReplyDelete