Monday, August 24, 2009

坚强??

我都念住我自己会好坚强,但系事与愿违。我做不到!!又或者我根本一点都唔坚强。又或者可以的--扮咯。你可能会看到我笑。但系可能我唔系向个心里面笑出来--强颜欢笑。突然间念到一条歌仔--你不是真正的快乐;形容得非常之贴切。

头先吃饭,我第一次吃唔晒,而且仲觉得好饱。原全冇胃口,而且仲想呕添!! 而啲体验都仲系第一次。而我真系唔想要第二次!!一次都想箩我命!!(第事有人追,真系要念真哋。唔好又盲盅盅,盅住去。这样只会令到自己伤得仲重。)

突然间好想快点落水。而我可以系雨下面喊。这样就冇人看到我系度喊。我唔想被人见到我懦弱的一面。因为系我好姐妹概心目中我一向都系好坚强而且仲好巴辣。系唔系啊??

我真系需要一点时间。冇几来,你哋会看到以前概 ah thin 返来。。而家,她只是系度闭关修焾啧;要达到人生另外概一个境界。。死咯,我都唔知自己系到讲么。。哈哈。。。

冇相干啦。。大家祝我好运啦。。。


I will be back!!! ^^

1 comment:

  1. + u lol... there still hv a lot of tree for u to plant de.. now study hard for exam 1st then find another tree again lol..XD...

    ReplyDelete